понеделник, 12 юли 2010 г.

Хубаво е да си вкъщи


Вече съм ваканция и се прибрах вкъщи. Посрещането беше страхотно малко след стъпването ми на гарата получих позивна за събиране с китари в парка. Какво по-хубаво посрещане бих могла да искам. Разбира се родителите ми не бяха много доволни, че ме видяха само като се разминаха на вратата, но среща с приятели, които не си виждал два месеца, под музиката на акустични китари и на фона на десетилетни дървета, е достатъчно извинение.
Следващата вечер беше също толкова забавна. Събрахме се отново голяма компания и цяла вечер играхме на филми. От гимназията не я бях играла тази игра, а само колко се забавлявах. Заболя ме корема да се смея и се прибрах чак в 2 сутринта. Вкъщи май не ми повярваха особено, че цяла нощ съм играла на филми, но какво да се прави.
Неделята мина неусетно след задължителната разходка в парка, цял ден сън и гледане на телевизия. Само да отбележа, че очаквах повече от финала на световното. Май само аз го дочаках до края, а даже и холандците, за които бях, паднаха. Май не бях гледала по-дълъг мач, не че и толкова ги следя де.
Понеделника премина под знака на борбата с Vivacom и услугата им за домашен Wi-Fi интернет. След 3-4 обаждания на оператор 3 часово чакане и един прекрасен филм, който изгледах за запълване на времето, се преборих успешно. Тук е мястото да благодаря на Петър от поддръжката на Vivacom, който единствен от тримата оператори, с които разговарях, разбра какво всъщност го питам.В крайна сметка интернетът е пуснат и тази публикация е живото доказателство за това.
Друго, което мога да споделя е, че ще уча една приятелка на майка ми на Autocad. Ще видим докъде ще го добутаме.

1 коментар:

YMY каза...

Ееей, как ти завиждам за филмите! :-/ ... Иначе за Vivacom - "tell me about it"... аз се познавам вече кажи-речи с всичките им оператори. Не само от когато и аз си пусках интернет (първо в едното вкъщи, а после и в другото), ами и от разни каламбури в последствие. Ама пък с такива неща отдааавна съм свикнала, а и отдавна съм на техния интернет, т.ч. нито ме ядосват, нито ми правят впечатление... Хаха, :-D хубаво е да си с характер като моя! ^^
Поздравчета, sis! ;-)

Публикуване на коментар

Ще се радвам на вашия коментар, стига да не сте груби или цинични.