вторник, 26 октомври 2010 г.

Познан

След като успях малко да се ориентирам в Полша, Торун и университета ми дойде и времето за малко пътувания - кратки, бързи и приятни. Първо отскочих до Познан, само на два часа и нещо от Торун с влак. Града е чудесен и има доста за разглеждане, но аз лично посетих археологическият музей, оранжерията и зоологическата градина. Нагледах се на животни и растения през този уикенд.


Сграда на главната улица, която ми се стори симпатична.


Стара фабрика, която е реформирана и превърната в доста красив мол.


Оранжерията в Познан, която създаваше усещането за истинска джунгла.


Тези двама симпатяги са Добри и Добра, папагали Ара живеещи в оранжерията.


Главният площад на старият град.


Символа на Познан - два биещи се козела които се показват на часовниковата кула в центъра, точно в 12 на обед.


Група мръзнещи фламинга в зоологическата градина.


Полският бизон, който се казва зубър.


Къщата на слоновете.

Също така и ядох и в гръцки и арабски ресторант, докато бях в Познан, което беше леко странно като се има предвид, че все пак съм в Полша.

1 коментар:

YMY каза...

Странно, ама в момента и слоновете мога да изям! ^^ Хаха, още не съм яла! Учудваш ли се? :-D (blush) Така че се радвам за теб, а на себе си пожелавам скоро да ям нещо мнооого вкусно, без значение какво! :-Рр

Публикуване на коментар

Ще се радвам на вашия коментар, стига да не сте груби или цинични.