сряда, 30 юни 2010 г.

Филип Киркоров


И така. Бях на концерта на Филип Киркоров. Не го бях планирала и се оказах там леко случайно. Просто баща ми не успя да иде и аз придружих майка ми. Честно казано бях скептично настроена, но се оказа, че човека е много добър и не случайно му казват руския Майкъл Джексан. Шоуто беше на ниво, балета перфектен. Направих и доста симпатични снимки на фотоапарата на мама, но за съжаление не успях да си ги сваля на компютъра. Ето и основното в няколко изречения. Това мисля е шестото посещение на Филип Киркоров у нас, но залата пак беше пълна. Получи цветя от кого ли не като най ме изненадаха тези от Цветан Цветанов. Оказа се, че певеца е бил измамен, но накрая справедливостта е възтържествувала. Освен прекрасните песни, страхотния балет и многото цветя ме впечатли и изпълнението на 2 песни от бащата на Филип. Ясно откъде е наследил таланта. Киркоров няколко пъти натърти, че композиторите са му забранили да пее български песни, което явно е било традиция и изнесе няколко трогателни слова по темата. Все пак концерта беше чудесен и съм наистина доволна, че го посетих, макар и инцидентно.

3 коментара:

Bla каза...

Сигурен съм, че е било невероятно! Филип е прекрасен!

PS :D

Nenata-ve каза...

Добре, че се пострига човека, че първият път като видях този плакат си помислих коя е тази жена дето ще пее. :)

YMY каза...

Той не се е подстригал ей така... Беше нула номер заради един филм, в който играе будистки монах! Миличка, пак не си в час! ^^ :-Р Добре, че съм аз да те просветля! Прощавам ти... за къде си без мен! (hug) :-*

Публикуване на коментар

Ще се радвам на вашия коментар, стига да не сте груби или цинични.