събота, 19 юни 2010 г.

Happy Birthday to Me

Днес имам рожден ден. Ставам на 23 и се чувствам прекрасно. Понеже няма да си го празнувам тази година и си нямам истинска торта, си нарисувах една от светлина да направи деня ми светъл и щастлив. Всички се чувствайте почерпени с по едно парче от мен. Пък аз ще си пожелая здраве и щастие и ще духна свещичките. Мисля, че с тези две пожелания покривам всичко, което ми е необходимо. Остава и да си дочам цветята от човека, който ме накара да се чувствам наистина специална дори и без голямо празненство. Желая ви един прекрасен и весел ден.

3 коментара:

Nezzo каза...

Честит рожден ден! А ти се чувствай почерпена от мен с една голяма целувка! :)

lenival каза...

:) аз само ще ти се усмихна, мила моя! ти си знаеш защо...

Beautiful but Grumpy каза...

Happy Birthday!!!

Публикуване на коментар

Ще се радвам на вашия коментар, стига да не сте груби или цинични.