събота, 19 юни 2010 г.

Happy Birthday to Me

Днес имам рожден ден. Ставам на 23 и се чувствам прекрасно. Понеже няма да си го празнувам тази година и си нямам истинска торта, си нарисувах една от светлина да направи деня ми светъл и щастлив. Всички се чувствайте почерпени с по едно парче от мен. Пък аз ще си пожелая здраве и щастие и ще духна свещичките. Мисля, че с тези две пожелания покривам всичко, което ми е необходимо. Остава и да си дочам цветята от човека, който ме накара да се чувствам наистина специална дори и без голямо празненство. Желая ви един прекрасен и весел ден.

2 коментара:

Alhzar каза...

Честит рожден ден! А ти се чувствай почерпена от мен с една голяма целувка! :)

lenival каза...

:) аз само ще ти се усмихна, мила моя! ти си знаеш защо...

Публикуване на коментар

Ще се радвам на вашия коментар, стига да не сте груби или цинични.