вторник, 9 март 2010 г.

За мъжете, жените и гейшите


В последно време много се замислих за човешките взаимоотношения и в частност тези мъж - жена. Това разбира се не ме доведе до особено значими изводи, аз така или иначе не ги разбирам тези работи. Затова седнах и се поразрових малко в нета да понауча нещо. Оказа се, че има доста сайтове за съвети как се свалят жени, а пък на нежната част от човечеството явно това трябва да й е вродено. За съжаление на мен нещо момента с вроденото ми убягва. Пък и така или иначе все някой от приятелите ми ще се намери да ми каже, че имам мъжко мислене.
В общи линии, ако си жена просто се пооблизваш малко, пърхаш с мигли и натрапчиво жестиколираш и готово. А пък за мъжете има цели стратегии, методи, тактики - направо свят да ти се завие. Даже си имат категоризация от 1 до 10 на жените.
За съжаление тя включва само външни характеристики, тук не съм много сигурна понеже не прочетох много внимателно, но явно способността жената да те предразполага към разговор и приятно прекарване на времето не е от такова значение. Може и да е неспособна да върже две думи накръст, но има ли тяло на богиня веднага се класира на високи позиции. Друго, което ми направи впечатление е, че може категориите да са от 1 до 10, но на практика са само от 4 даже може би 5 нагоре. Долните просто са прекалено ужасни, за да се занимаваш с тях - нещо като кастата на недосегаемите в Индия. Тук се замислих аз коя категория съм, но така и не стигнах до извод. Ще ми се да мисля, че съм примерно 7-8, но като не си падам по жени, нямам мъжки поглед върху нещата, пък и се опасявам, че егото ми е прекалено голямо, за да си дам ниска оценка.
Все пак открих и нещо интересно организират се курсове и за жени. Как да съблазняваш, омайваш и контролираш мъжете. Училище за гейши, но там не отделяш целия си живот за това призвание, както е в Япония, а два дни и разбира се съответната сума пари. Информацията е скъпа все пак. Явно те учат как да се движиш, гледаш, водиш разговор, да масажираш и даже да се чувстваш. Има си "Бонус! След курса ще започнете да получавате подаръци от мъжета." Колко хубаво, но парите ми се струват множко, нямам ги в излишък. Ще се наложи да си давам на самотек и да си мигам, облизвам и жестиколирам по собствено усмотрение. Бих искала да се науча да правя хубави масажи, вярно че понякога ми се е случвало да правя страхотни такива, но това го отдавам повече на случайността.
Явно още не съм истинска жена, каквато обещават да станеш след курса и за това ми е странно да празнувам и осми март. И така сполайте, всеки както може, пък нека се обичат маладите, както казват старите хора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ще се радвам на вашия коментар, стига да не сте груби или цинични.