понеделник, 18 януари 2010 г.

Без теб

Има ли смисъл да си с някой, който те кара да се чувстваш нещастен ?

Любовта не е окови, тя е извисяване, тя дава крила. Любовта дава без да иска нищо в замяна, тя е живот за другия, чрез другия. Когато си с човека, когото обичаш няма непрекосима пропаст или непреодолимо препятствие.

До тук е само това което знам на теория, което ми е втълпявано от филмите, книгите, литературните критици и прочее разни философи. За съжаление на мен това още не ми се е случило и май ще отпиша възможността за истинска любов в моето настояще. Няма такъв филм.

Все се надявам, че може би, някой ден и на мен ще ми случи, но уви всеки, който усети дори най-малкия белег, че ме е грижа за него и почва да го мързи да прави каквото и да било свързано с мен. Любовта траела три години?... Сериозно ли и къде това, аз май съм пропуснала. И сега какво излезе трябва да се държа зле с човека до мен и да не ми пука за него, за да съм щастлива. Това е доста нелогично. За какво въобще да се влюбваме като, за да сме заедно, не трябва да държим един на друг. Аз явно не ставам за жена, не въртя номера, всеотдайна съм и не лицемернича. Никакъв шанс да си намеря мъж, който да тича по мен.


Rammstein - Ohne Dich

Без теб

Ще отида в тези елхови гори,
там, където я видях за последно.
Но вечерта спуска дреха над земята
и над пътищата зад края на гората.
А гората е толкова черна и празна...
Бедният аз, бедният...
И птиците вече не пеят.

Не мога да бъда без теб
Без теб
Дори с теб съм самотен
Без теб
Без теб, броя часовете, без теб
С теб секундите са продължителни,
но не си заслужават...

По клоните и из дупките
сега и тихо и няма живот.
А и дишането става, о,
така трудно за мен.
Бедният аз, бедният...
И птиците вече не пеят.

Не мога да бъда без теб
Без теб
Дори с теб съм самотен
Без теб
Без теб, броя часовете, без теб
С теб секундите са продължителни,
но не си заслужават...без теб!


3 коментара:

Ruta77 каза...

Поздравления:):)

Nenata-ve каза...

Мерси :) :)

Inna каза...

много любима :) Текстът на Seeman e много тъжно красив също

Публикуване на коментар

Ще се радвам на вашия коментар, стига да не сте груби или цинични.