събота, 16 януари 2010 г.

Over and done


Вчера си дадох книжката за административна заверка и след солидно количество сън и няколко изкъпвания пак съм човек. :) Имам цели 3 дни до първия изпит и се шлиая наоколо щастливо. Светът изглежда толкова по-хубав след като си бил затворен цяла седмица вкъщи и почти не си спал. Разбира се все още се заглеждам по конструкциите на сградите наоколо и ми правят впечатление разни облицовки, настилки и тем подобни, което не е особено характерно за повечето хора, но съм сигурна, че скоро поне няма да съм толкова неадекватна погледната отстрани.
Другото още по - приятно покрай мен е, че си взех билет за AC /DC (ураааа, мислех си, че ще свършат докато сколасам) и следващата неделя съм на концерта на Stratovarius. :) Определено светът е прекрасен като не си затрупан с чертежи, нищо че съм в някаква си сесия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ще се радвам на вашия коментар, стига да не сте груби или цинични.