вторник, 26 януари 2010 г.

Концерта на Stratovarius



Концерта беше в неделя, точно преди изпита ми по УГА (управление в градоустройството
и архитектурата), което доста затрудни научаването на един закон и няколко наредби.
Все пак мисля, че изпита е взет и се надявам на висока оценка.
Да се върнем на по - същественото. Концерта беше изключително приятен двете подгряващи
групи WINTER'S VERGE от Кипър и TRACEDAWN от Финландия. Да си призная не очаквах толкова да ме впечатли мелодичен дет група като TRACEDAWN, но все пак те успяха. Може би защото бяха наистина много млади, чак се усъмних дали не съм им кака, те се раздаваха на 100% - подскачаха, дивяха, кофяха. Обожавам, когато изпълнителите се раздават за публиката и искрено им се радвах. И една лична бележка, явно тримесечното ми обработване с най-различен дет е успяло да ме накара да харесвам този стил.
Самите STRATOVARIUS бяха точно това, което очаквах. Една вече улегнала група с прекрасни изпълнения. Не подскачаха и не търчаха из сцената, но и никой не е очаквал да го правят. При тях просто личеше опита от натрупаните години. Стана ми смешно, когато изразиха искреното си учудване, че тук не си пием бирата на плажа, въпреки толкова по южното ни разположение от Финландия. Горките те в каква заблуда са били само, но и времето се беше постарало да ги посрещне с подобаващи минусови температури, изненадващи след почти пролетния декември. В заключение, концерта беше чудесен, не съжалявам, че отидох точно преди изпит и стискайте палци да имам 6.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ще се радвам на вашия коментар, стига да не сте груби или цинични.